Меню сторінок
Google+Google+Google+FacebookTwitterRss
Меню категорій

Категорія: дата Січень 28, 2016 в Новини в індустрії краси | Без коментарів

Як виникли і завоювали популярність аромати Унісекс?

Як виникли і завоювали популярність аромати Унісекс?

Більшість парфумерних інтернет-магазинів поділяє свою продукцію на чоловічий і жіночий сегменти. Забуваючи про менший за обсягом, проте дуже популярний розділ ароматів – унісекс. Як гадаєте, коли були створені перші універсальні парфуми, які не прив’язувалися до статі? Виявляється, відносно недавно: у 1994 році.

 

Саме тоді відбувся своєрідний прорив у парфумерній індустрії. Світ побачив перший унісекс-аромат – CK One від Сalvin Klein. Цікаво, що сьогодні CK One – найбільш продаваний парфум. Уявляєте, за дослідженнями маркетологів в світі кожну хвилину продається 20 флаконів CK One. І причина цьому – здвоєна аудиторія: і чоловіки, і жінки.

559--tualetna-voda-calvin-klein-ck-one-200ml-u

Згаданий парфум офіційно вважається першим універсальним ароматом. Проте історія пам’ятає його предка –  знаменитий одеколон – Кельнську воду 4711. Власник торгового дому пан Мюленс спочатку позиціонував одеколон виключно як чоловічий парфум, проте згодом, приблизно у 20-х роках минулого століття з’явився рекламний плакат, на якому в чоловічий парфум була елегантно “одягнена” жінка, яка виділялася із загальної маси своєї статі. Звичайно, здійнявся скандал, і плакат було заборонено. Але саме тоді виникла ідея унісекс-парфуму, який публіка просто була не готова прийняти.

http://goo.gl/RL3CIl

http://goo.gl/RL3CIl

Незабаром, у 60-70-х роках  перешкод для появи справжнього універсального парфуму ставало все менше. Був спалах сексуальної революції, формувалася культура нового століття, зароджувався фемінізм.Виник новий тип жінки – бізнес-леді: незалежної, активної та рівної чоловікам у правах та обов’язках. Їй не личили ніжні квіткові аромати. Парфумерний ринок відразу ж схвалив ідею. Популярність набирають войовничі, яскраві і незалежні парфуми: Rive Gauche (YSL) і Diorella (Dior) – саме ці аромати найточніше відтворюють парфумерні тенденції того часу.

Rive Gauche (YSL)

Rive Gauche (YSL)

Згодом запал феміністок трохи зменшився, проте ідеї рівності між чоловіком та жінкою залишалися на першому місці. Виникла нова тенденція: давати однакові назви чоловічим і жіночим ароматам. Скажімо, Marbert Man і Marbert Woman, Cerruti pour Homme і Cerruti pour Femme. Такі парфуми позиціонувалися як сімейні і призначалися сімейним подружжям. До речі, ця тенденція і зараз прослідковується у багатьох брендів.

Далі – вибухові 80-і роки і формування соціальних груп за вподобаннями. І саме в цей період формується “унісекс” як стиль. Тепер деколи складно зрозуміти, спираючись виключно на одяг, хлопець перед вами чи дівчина. Наприкінці 80-х з’являлись перші розробки універсальних парфумів, проте жоден з них не зміг підкорити публіку. Вдалося це тільки в 90-х аромату, який я згадувала на початку – CK One від Calvin Klein.

[Total: 0    Average: 0/5]

Olesya Divnich

Aktualizováno:

Ваш коментар

Цю статтю ще ніхто не коментував. Будьте першими.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Pin It on Pinterest

Share This